ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ Splitsecond, Jelo, Noreil,τιμωρο, Krast, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ...?ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ? FUCK THEM ALL! PEACE!

4/19/2006

Exeliksis 2

Λοιπόν μαγκες έγινε και το exeliksis 2...Και τωρα κάτι πρέπει να πουμε σωστα;; Εγω θα πω κατ΄αρχήν οτι σέβομαι τα άτομα που το διοργάνωσαν και σέβομαι και τους κριτές. Η ατμόσφαιρα μέχρι ενα σημείο ηταν καλή και διασκεδάσαμε. Οι αποφάσεις των κριτών ήταν σωστές κατα τη γνώμη μου και δεν χωράει αμφισβήτηση σε κανένα battle.
Το event αρχισε να γαμιέται όταν ξεκίνησε το "live". Και καλά... Ρε παιδιά απο τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το hip hop εμαθα οτι πρέπει να δίνω respect σε άτομα της φάσης. Αλλα αυτό εμένα μου φάνηκε βιασμός της φάσης. Τι εγινε εκει οταν τραγούδησαν τα παλικάρια στην αρχη; Το είδατε; Πέντε άτομα (δικα τους) απο κάτω που κουνούσαν τα χέρια και φώναζαν και οι τυπάδες στη σκηνή να το παίζουν δεν ξέρω και γω τι... Δεν ειμαι mc και δεν λέω οτι χώνω καλύτερα απο αυτούς αλλα δίνω μια ταπεινή συμβουλή. Μη προσπαθείτε να γίνετε καποιοι αμέσως. Πολυ bite και λιγα skills. Στυλάκι γαμηστερό, σκυμμένα κεφάλια, καπέλα και ιστορίες...Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Ενα μικρόφωνο στο χέρι δεν σε κάνει mc και δεν σου δίνει το δικαίωμα να γαμας κατι που άλλοι αγαπούν και σέβονται. Και με αυτό έκλεισα για το θέμα mcs.
Οσον αφορά το υπόλοιπο event... Εχω να πω οτι εκει μέσα θα γινόταν καλύτερη ατμόσφαιρα αν μερικά άτομα απο το κοινό ειχαν λίγο μυαλό. Ρε παιδιά να υποστηρίζετε τους ξένους όταν κάνουν battle με ελληνες; Να φωνάζετε "a...a...a...a...a" εντελώς άρυθμα και αλλού να σκάει το beat; Και λιγο λιγότερο αλκοόλ δεν βλάπτει. Αφου δεν το σηκώνετε το γαμήδι γιατι το πίνετε; Και για όσους την έχουν δει οτι ζουνε στην αμερική και γαμανε, ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ! Δεν είμαστε στο γκέτο. Καλό να υποστηρίζετε τα δικά σας άτομα αλλα οχι και έτσι.
Οσον αφορά τα skills... Ειχε εκει μεσα μερικά παλικάρια που χωνανε καλά... Αλλα ξερά! Δηλαδή δεν ειδα ολοκλήρωση εκει μεσα. Να μπει κάποιος (χορευτικα) να κάνει toprocks, footwork, moves η οτιδήποτε άλλο τελοσπάντων με λιγο στυλ. Αντε... Μπαινει μέσα, χώνει δυο τρια moves χωρις toprocks και footwork και άρυθμα. Και μετά αναρωτιέστε γιατί το πήραν οι κροάτες; Πολύ απλά επειδη τα παλικάρια χόρεψαν. Απλά πράγματα που πολλοί σνομπάρουν σαν "oldschool" αλλα που στην τελική αν γίνουν σωστά μετράνε παραπάνω απο δυο τρια ξερά airtwist.Κατα τα άλλα υπάρχουν βάσεις. δηλαδή είδα μερικά πράγματα που είναι δύσκολα αλλα επαναλαμβάνω, πρέπει να συνδυαστούν με κάτι και να γίνονται χορευτικά...Χορεύουμε δεν ειμαστε ακροβάτες.
Για το υπόλοιπο event τι να πω;;Το πήρατε χαμπάρι οτι τα punkια ήταν περισσότερα απο τα bboys?? Εγώ προσωπικά και η παρέα μου το πήραμε χαμπάρι και βρεθήκαμε και σε κίνδυνο για μια σημαία που είχα ραμμένη στην τσάντα μου... Για αυτο προτείνω οταν γινονται τα events, να δίνεται και λίγο σημασία στο χώρο και την ασφάλεια. Δεν λεω οτι ο χώρος δεν ηταν καλός. Αν έγινε εκει, υπάρχει λόγος. Απλά προτείνω στο μέλλον αν γίνει κατι, να αλλάξει το μέρος για να μην έχουμε άλλα...
Κατι τελευταίο...Ενας MC που να ξεσηκώνει το κοινό και να είναι σχετικός με το break δεν βλάπτει.
Τωρα θα μου πείτε: "Καλά ρε μαλακα...Εσυ λες να μην κράζουμε και τι εκανες σε αυτό το post;". Εγώ δεν θέλω να δείξω μόνο τα αρνητικά απο το event. Προς θεού. Για τα skills που υπήρχαν έγινε καλό σκηνικό. Εμενα μ΄άρεσε σε γενικές γραμμές. Απλά θα ήθελα τα bboys της χώρας μου, να συμπεριφέρονταν με διαφορετικό τρόπο και να μη σνομπάρουν. Να δίνουν respect εκεί που αξίζει και να αφήσουν τις κόντρες κατα μέρος. Και αν γίνεται κριτική, να μάθετε να τη δέχεστε...

Respect στα παιδιά που διοργάνωσαν,τους κριτές, στα φιλαράκια μου που πήραν μέρος και σε όσους ήρθαν εκεί για να διασκεδάσουν.PEACE!