ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ Splitsecond, Jelo, Noreil,τιμωρο, Krast, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ...?ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ? FUCK THEM ALL! PEACE!

11/22/2005

Η σημερινή κατάσταση του break

Εχω κάνει αυτη τη συζήτηση άπειρες φορές και αλλες τόσες έχω γράψει αυτα που γράφω σήμερα. Βλέποντας την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο του break έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν αυτοί που ασχολούνται (οχι όλοι) πιστεύουν οτι αυτό που κάνουν ανεβάζει το επίπεδο στην Ελλάδα. Αν δεν καταλάβατε τι εννοώ, μιλάω για το κράξιμο και την υπεροψία πολλών γνωστών αγνώστων του φόρουμ οι οποίοι μπαίνουν και κράζουν ή γράφουν οτι μαλακία τους κατέβει στο κεφάλι. Τώρα θα με πείτε πάλι γραφικό αλλα δεν πειράζει. Καλύτερα να γράψω την άποψη μου εδώ μήπως και τη διαβάσει κανεις παρά να μπώ στο φόρουμ και να πιαστώ με τον κάθε πιτσιρίκο που χορεύει ενα μήνα και την έχει δει...
Ερχομαι λοίπόν στο θέμα. Απο τότε που έγινε το Boty Balkans 2005 (και έχουν περάσει 6 μηνες) το φορουμ ασχολείται με το αν οι κριτές κρινανε σωστά. Έγινε το παγκόσμιο και κανεις δεν είπε τουλαχιστον ενα μπράβο στα παιδιά που μας εκπροσώπησαν. Γίνεται το event στη Βέροια και μερικοί αφήνουν υπόνοιες πάλι για το αποτέλεσμα. Και ρωτάω ξανά: Με το να ασχολείστε με το τι έγινε στο βαλκανικό η στη Βέροια, φέρνετε το break σε υψηλότερο επίπεδο; Για να καταλάβω δηλαδή μήπως έχω μείνει πίσω.
Τέλοσπάντων μετά απο τα κραξίματα και τις προσβολές και εκεί που έχουν ηρεμήσει λιγο τα πράγματα, σκάει ενα ωραίο thread στο φόρουμ μεσα στο οποίο προσβάλλονται άτομα και ισοπεδώνεται κάθε ιδέα για το ελληνικό break. Και το καλό είναι οτι ο τυπος που τα έγραψε είπε οτι ασχολείται καιρο και οτι ξέρει πράγματα αλλα το ονοματάκι του δεν μας το είπε. Στο χωριό μου όποιος έχει κατι να πει και δεν εχει κατι να κρύψει, βγαίνει ΕΠΩΝΥΜΑ και το λέει. Αυτά δεν προσφέρουν στο break αλλα δίνουν τροφή σε όλα τα κοράκια του φόρουμ για να βγούν να κράξουν και να πουνε τη μαλακία τους. Σας έχει φάει όλους η μιζέρια μου φαίνεται. Φτάνει να βγεί κάποιος και να μιλήσει για παρασκήνια, λαδώματα και διαπλοκή και όλοι τρέχετε σαν τα ζώα να το παίξετε αναρχικοί και στρέφεστε όλοι ενάντια στο "σκοτεινό κόσμο και τα μεγάλα κεφάλια" που πλέον έχουν στοιχειώσει την ύπαρξη σας και την ιδέα για το hip hop στην Ελλάδα γενικότερα. Κανείς δεν μπορεί να οργανώσει ενα event χωρίς να τσεπώσει φράγκα και κανείς δεν μπορεί να φτάσει ψηλά αν δεν έχει "πλάτες"
απο πίσω του. Αυτά να τα ξεχάσετε. Έχω βαρεθεί να ακούω τον κάθε καραγκιόζη να το παίζει κάποιος (και δεν είναι λίγοι στο φόρουμ) και στην τελική να γίνονται events και να είναι τα κλασσικά 100 άτομα...
Το break στην Ελλάδα δεν πρόκειται να πάει μπροστά έτσι. Χρειάζεται πρώτα απο όλα παιδεία γύρω απο το hip hop, ενημέρωση και ανοιχτά μυαλά. Και πάνω απο όλα θέλει καλά bboys. Και για να βγούν καλά bboys θέλει άτομα με μεράκι και πολλή προπόνηση. Όχι φόρουμ...Προπόνηση.