ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ Splitsecond, Jelo, Noreil,τιμωρο, Krast, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ...?ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ? FUCK THEM ALL! PEACE!

1/30/2005

Starring...

Επιτρέψτε μου να συστηθώ... Οπως καταλάβατε, έιμαι ο δημιουργός αυτου του Blog.Για όλους εσάς (εκτός απο αυτούς που με γνωρίζουν) θα είμαι απλώς ο Nokid.Οι υπόλοιποι... αφήστε την φαντασία σας να οργιάσει... Ειμαι σχεδόν 21 χρονών (γέρασα) και σπουδάζω για να γίνω Ηλεκτρονικός Μηχανικός στο πανεπιστήμιο της Parma στην Ιταλία έδώ και δυο χρόνια...Τρίτο έτος το τρέχον ακαδημαϊκό.
Τα ενδιαφέροντά μου (δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρουν αλλα εγώ τα γράφω) είναι ο κινηματογράφος, ο κόσμος της τεχνολογίας και η Hip Hop ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ...Για την τελευταία θα διαβάσετε αρκετά στην τρέχουσα ιστοσελίδα μιας και αποσχολεί μεγάλο μερος του ελεύθερου μου χρόνου.

To be continued...