ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ Splitsecond, Jelo, Noreil,τιμωρο, Krast, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ...?ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ? FUCK THEM ALL! PEACE!

11/22/2005

Και πάλι εδώ

Σημερα ελέγχοντας το mail ειδα ενα μήνυμα απο κάποιον άλλο χρήστη του blogspot και είπα "δεν γράφω καμμιά μαλακία να περάσει η ώρα"; Χωρίς πλάκα είχα να γραψω εδω μέσα ενα χρονο... Τώρα που το σκέφτομαι όμως ισως και να μην είναι τόσο κακή η ιδέα να ξαναρχίσω να γράφω. Κακό δεν κάνει...Χρόνο τρώει αλλα τελοσπάντων. Είναι μεχρι να μου βγεί το άχτι και να ξυπνήσω ενα πρωι χωρίς όρεξη για γράψιμο. Οπότε τερμα Blog (δεν θα είναι και η πρώτη φορά).
Για όσους δεν με γνωρίζουν, "καίω κόσμο"... Meaning οτι εδω μέσα το λόγο τον έχω εγώ και ΜΟΝΟ εγώ. Οχι οπως σε μερικά φόρουμ οπου μπαίνει η Σάρα και η Μάρα και γράφει..Είπαμε. Δημοκρατία αλλα μέχρι ενα σημείο. Παρτε το σαν ενα άρθρο στην εημερίδα οπου ο μαλαξ ο δημοσιογράφος γράφει την αποψη του. Περι τινος θέματος; Hip hop... mostly breakdance. Ειδήσεις, συμβουλές και κανα λινκάκι που και που δεν χαλασε κανέναν. Ελπίζω να μην φάω κανα ban καμμια μέρα.
Αυτά για τώρα. Ελπίζω να έχετε νέα μου σύντομα...
PEACE!